Vad utmärker din idealkund?
Frågeformuläret hjälper dig att identifiera din idealkund.
Lycka till med att bygga upp en riktigt bra beskrivning av din målgrupp och idealkund.

Var "laser" specifik
Ju mer specifikt idealkunden är beskriven, desto mer framgångsrik kommer kampanjen att bli.

Undvik fallgropar
Svar som "alla", "företagare" eller "någon inom marknadsföring" är inte vara tillräckligt specifika för att ge önskade resultat.

Lönsamma kunder lönsammast
Tänk igenom vilka personer du verkligen gillar att arbeta med. De är oftast dina bästa kunder ur ett ekonomiskt perspektiv.
"De flesta professionella beslutsfattarna finns på LinkedIn. Flertalet är öppna för kontakt. 84% söker på LinkedIn när de ska köpa."
Olle Leckne, apropå fler affärer på LinkedIn
Be om en gratis demonstration
Boka ett 30 min zoom möte så hinner vi gå igenom vad fler möten och kunder skulle betyda för er tillväxt.
